مقاله-پروژه و پایان نامه – فهرست جدول ها – پایان نامه های کارشناسی ارشد
شکل(۴- ۱۲): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری کارمندان برحسب جنسیت ۱۰۲
شکل( ۴-۱۳): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تأهل ۱۰۳
شکل(۴- ۱۴): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سن ۱۰۴
شکل(۴- ۱۵): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تحصیلات ۱۰۵
شکل(۴- ۱۶): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب دفعات استفاده ۱۰۶
شکل( ۴-۱۷): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سابقه استفاده ۱۰۷
شکل(۴- ۱۸): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات زیست محیطی ۱۰۹
شکل(۴- ۱۹): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات مشتری محور ۱۱۰
شکل(۴- ۲۰): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۱
شکل(۴- ۲۱): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۲
شکل(۴- ۲۲): نتایج تحلیل عاملی تاییدی مؤلفه های مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت ۱۱۳
شکل(۴- ۲۳): مدل تخمین استاندارد «مسئولیت اجتماعی شرکت» ۱۱۴
شکل(۴- ۲۴): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به کیفیت خدمات ادراک شده ۱۱۵
شکل(۴- ۲۵): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده » ۱۱۶
شکل(۴- ۲۶): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به وفاداری مشتریان ۱۱۷
شکل(۴- ۲۷): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده » ۱۱۷
شکل(۴- ۲۸): مدل اعداد معناداری ۱۲۳
شکل(۴- ۲۹) : مدل تخمین تأثیر ۱۲۳
شکل|(۴-۳۰ ): مدل اعداد معناداری ۱۲۶
شکل(۴- ۳۱) : مدل تخمین تأثیر ۱۲۶
شکل(۱-۱) ضرورت توجه به کیفیت خدمات ۶
شکل (۲-۱) سطوح یادگیری اجتماعی ۳۵
۳۹
۴۱
۴۹
۵۳
۵۳
شکل( ۲-۸) انواع وفاداری بر اساس میزان خرید و آزادی در انتخاب ۶۸
شکل (۲-۹) سود حاصل از مشتریان در طی زمان ۷۱
شکل( ۲-۱۰) ترکیب بانک ها قبل از تبدیل شدن به بانک ملت ۷۳
شکل (۳- ۱۱) مدل مفهومی تحقیق ۸۷
شکل(۴- ۱۲): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری کارمندان برحسب جنسیت ۱۰۲
شکل( ۴-۱۳): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تأهل ۱۰۳
شکل(۴- ۱۴): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سن ۱۰۴
شکل(۴- ۱۵): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تحصیلات ۱۰۵
شکل(۴- ۱۶): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب دفعات استفاده ۱۰۶
شکل( ۴-۱۷): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سابقه استفاده ۱۰۷
شکل(۴- ۱۸): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات زیست محیطی ۱۰۹
شکل(۴- ۱۹): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات مشتری محور ۱۱۰
شکل(۴- ۲۰): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۱
شکل(۴- ۲۱): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۲
شکل(۴- ۲۲): نتایج تحلیل عاملی تاییدی مؤلفه های مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت ۱۱۳
شکل(۴- ۲۳): مدل تخمین استاندارد «مسئولیت اجتماعی شرکت» ۱۱۴
شکل(۴- ۲۴): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به کیفیت خدمات ادراک شده ۱۱۵
شکل(۴- ۲۵): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده » ۱۱۶
شکل(۴- ۲۶): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به وفاداری مشتریان ۱۱۷
شکل(۴- ۲۷): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده » ۱۱۷
شکل(۴- ۲۸): مدل اعداد معناداری ۱۲۳
شکل(۴- ۲۹) : مدل تخمین تأثیر ۱۲۳
شکل|(۴-۳۰ ): مدل اعداد معناداری ۱۲۶
شکل(۴- ۳۱) : مدل تخمین تأثیر ۱۲۶
فهرست جدول ها
جدول( ۲-۱)دیدگاه های مختلف نسبت به csr 15
۳۱
۳۶
۳۸
۳۹
جدول(۲- ۶) : تاثیر افزایش ۵%در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال ۶۹
جدول (۲-۷) اثر وفاداری بر حجم مشتری ۷۰
جدول(۳- ۸) نحوه ترکیب سؤالات پرسشنامه ۹۱
جدول(۳ – ۹) ضریب آلفای کرونباخ متغییرها ۹۴
جدول( ۴ – ۱۰) توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت ۱۰۱
جدول( ۴-۱۱): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تأهل ۱۰۲
جدول( ۴-۱۲): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن ۱۰۳
جدول(۴- ۱۳): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تحصیلات ۱۰۴
جدول(۴- ۱۴): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب دفعات استفاده ۱۰۵
جدول(۴- ۱۵): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سابقه استفاده ۱۰۶
جدول( ۴-۱۶): آماره توصیفی متغیرهای تحقیق ۱۰۷
جدول(۴- ۱۷): نتایج آزمون KMO 108
جدول(۴- ۱۸): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات زیست محیطی ۱۰۹
جدول(۴- ۱۹): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات مشتری محور ۱۰۹
جدول(۴- ۲۰): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۰
جدول(۴- ۲۱): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات نوع دوستانه ۱۱۱
جدول( ۴-۲۲): نتایج تحلیل عاملی تاییدی مؤلفه های مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت ۱۱۲
جدول(۴- ۲۳): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به کیفیت خدمات ادراک شده ۱۱۴
جدول(۴- ۲۴): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به وفاداری مشتریان ۱۱۶
جدول(۴- ۲۵): نتایج آزمون پیرسون ۱۱۸
جدول(۴- ۲۶): آزمون فرضیه فرعی اول تحقیق ۱۱۹
جدول(۴- ۲۷): آزمون فرضیه فرعی دوم تحقیق ۱۱۹
جدول(۴- ۲۸): آزمون فرضیه فرعی سوم تحقیق ۱۲۰
جدول(۴- ۲۹): آزمون فرضیه فرعی چهارم تحقیق ۱۲۰
جدول(۴- ۳۰): آزمون فرضیه فرعی پنجم تحقیق ۱۲۱
جدول(۴-۳۱): آزمون فرضیه فرعی ششم تحقیق ۱۲۱
جدول(۴- ۳۲): آزمون فرضیه فرعی هفتم تحقیق ۱۲۲
جدول|(۴- ۳۳): آزمون فرضیه فرعی هشتم تحقیق ۱۲۲
جدول(۴- ۳۴ ): شاخصهای ارزیابی برازش مدل کلی ۱۲۴
جدول(۴- ۳۵): آزمون فرضیه اصلی اول تحقیق ۱۲۴
جدول(۴- ۳۶): آزمون فرضیه اصلی دوم تحقیق ۱۲۵
جدول(۴- ۳۷): آزمون فرضیه اصلی سوم تحقیق ۱۲۵
جدول(۴- ۳۹): شاخصهای ارزیابی برازش مدل کلی ۱۲۷
جدول(۴- ۴۰): بررسی اجمالی آزمون فرضیات ۱۲۷
جدول( ۲-۱)دیدگاه های مختلف نسبت به csr 15
۳۱
۳۶
۳۸
۳۹
جدول(۲- ۶) : تاثیر افزایش ۵%در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال ۶۹
جدول (۲-۷) اثر وفاداری بر حجم مشتری ۷۰
جدول(۳- ۸) نحوه ترکیب سؤالات پرسشنامه ۹۱
جدول(۳ – ۹) ضریب آلفای کرونباخ متغییرها ۹۴
جدول( ۴ – ۱۰) توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت ۱۰۱
جدول( ۴-۱۱): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تأهل ۱۰۲
جدول( ۴-۱۲): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن ۱۰۳
جدول(۴- ۱۳): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تحصیلات ۱۰۴
جدول(۴- ۱۴): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب دفعات استفاده ۱۰۵
جدول(۴- ۱۵): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سابقه استفاده ۱۰۶
فرم در حال بارگذاری ...