1401/09/26

مقاله-پروژه و پایان نامه – فهرست جدول ها – پایان نامه های کارشناسی ارشد

شکل(۴- ۱۲): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری کارمندان برحسب جنسیت ۱۰۲

شکل( ۴-۱۳): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تأهل ۱۰۳

شکل(۴- ۱۴): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سن ۱۰۴

شکل(۴- ۱۵): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تحصیلات ۱۰۵

شکل(۴- ۱۶): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب دفعات استفاده ۱۰۶

شکل( ۴-۱۷): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سابقه استفاده ۱۰۷

شکل(۴- ۱۸): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات زیست محیطی ۱۰۹

شکل(۴- ۱۹): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات مشتری محور ۱۱۰

شکل(۴- ۲۰): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۱

شکل(۴- ۲۱): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۲

شکل(۴- ۲۲): نتایج تحلیل عاملی تاییدی مؤلفه‌ های مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت ۱۱۳

شکل(۴- ۲۳): مدل تخمین استاندارد «مسئولیت اجتماعی شرکت» ۱۱۴

شکل(۴- ۲۴): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به کیفیت خدمات ادراک شده ۱۱۵

شکل(۴- ۲۵): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده » ۱۱۶

شکل(۴- ۲۶): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به وفاداری مشتریان ۱۱۷

شکل(۴- ۲۷): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده » ۱۱۷

شکل(۴- ۲۸): مدل اعداد معناداری ۱۲۳

شکل(۴- ۲۹) : مدل تخمین تأثیر ۱۲۳

شکل|(۴-۳۰ ): مدل اعداد معناداری ۱۲۶

شکل(۴- ۳۱) : مدل تخمین تأثیر ۱۲۶

شکل(۱-۱) ضرورت توجه به کیفیت خدمات ۶

شکل (۲-۱) سطوح یادگیری اجتماعی ۳۵

۳۹

۴۱

۴۹

۵۳

۵۳

شکل( ۲-۸) انواع وفاداری بر اساس میزان خرید و آزادی در انتخاب ۶۸

شکل (۲-۹) سود حاصل از مشتریان در طی زمان ۷۱

شکل( ۲-۱۰) ترکیب بانک ها قبل از تبدیل شدن به بانک ملت ۷۳

شکل (۳- ۱۱) مدل مفهومی تحقیق ۸۷

شکل(۴- ۱۲): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری کارمندان برحسب جنسیت ۱۰۲

شکل( ۴-۱۳): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تأهل ۱۰۳

شکل(۴- ۱۴): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سن ۱۰۴

شکل(۴- ۱۵): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تحصیلات ۱۰۵

شکل(۴- ۱۶): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب دفعات استفاده ۱۰۶

شکل( ۴-۱۷): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سابقه استفاده ۱۰۷

شکل(۴- ۱۸): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات زیست محیطی ۱۰۹

شکل(۴- ۱۹): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات مشتری محور ۱۱۰

شکل(۴- ۲۰): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۱

شکل(۴- ۲۱): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۲

شکل(۴- ۲۲): نتایج تحلیل عاملی تاییدی مؤلفه‌ های مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت ۱۱۳

شکل(۴- ۲۳): مدل تخمین استاندارد «مسئولیت اجتماعی شرکت» ۱۱۴

شکل(۴- ۲۴): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به کیفیت خدمات ادراک شده ۱۱۵

شکل(۴- ۲۵): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده » ۱۱۶

شکل(۴- ۲۶): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به وفاداری مشتریان ۱۱۷

شکل(۴- ۲۷): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده » ۱۱۷

شکل(۴- ۲۸): مدل اعداد معناداری ۱۲۳

شکل(۴- ۲۹) : مدل تخمین تأثیر ۱۲۳

شکل|(۴-۳۰ ): مدل اعداد معناداری ۱۲۶

شکل(۴- ۳۱) : مدل تخمین تأثیر ۱۲۶

فهرست جدول ها

جدول( ۲-۱)دیدگاه های مختلف نسبت به csr 15

۳۱

۳۶

۳۸

۳۹

جدول(۲- ۶) : تاثیر افزایش ۵%در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال ۶۹

جدول (۲-۷) اثر وفاداری بر حجم مشتری ۷۰

جدول(۳- ۸) نحوه ترکیب سؤالات پرسشنامه ۹۱

جدول(۳ – ۹) ضریب آلفای کرونباخ متغییرها ۹۴

جدول( ۴ – ۱۰) توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت ۱۰۱

جدول( ۴-۱۱): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تأهل ۱۰۲

جدول( ۴-۱۲): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن ۱۰۳

جدول(۴- ۱۳): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تحصیلات ۱۰۴

جدول(۴- ۱۴): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب دفعات استفاده ۱۰۵

جدول(۴- ۱۵): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سابقه استفاده ۱۰۶

جدول( ۴-۱۶): آماره توصیفی متغیرهای تحقیق ۱۰۷

جدول(۴- ۱۷): نتایج آزمون KMO 108

جدول(۴- ۱۸): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات زیست محیطی ۱۰۹

جدول(۴- ۱۹): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات مشتری محور ۱۰۹

جدول(۴- ۲۰): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات کارکنان محور ۱۱۰

جدول(۴- ۲۱): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به اقدامات نوع دوستانه ۱۱۱

جدول( ۴-۲۲): نتایج تحلیل عاملی تاییدی مؤلفه‌ های مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت ۱۱۲

جدول(۴- ۲۳): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به کیفیت خدمات ادراک شده ۱۱۴

جدول(۴- ۲۴): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسش‌های مربوط به وفاداری مشتریان ۱۱۶

جدول(۴- ۲۵): نتایج آزمون پیرسون ۱۱۸

جدول(۴- ۲۶): آزمون فرضیه فرعی اول تحقیق ۱۱۹

جدول(۴- ۲۷): آزمون فرضیه فرعی دوم تحقیق ۱۱۹

جدول(۴- ۲۸): آزمون فرضیه فرعی سوم تحقیق ۱۲۰

جدول(۴- ۲۹): آزمون فرضیه فرعی چهارم تحقیق ۱۲۰

جدول(۴- ۳۰): آزمون فرضیه فرعی پنجم تحقیق ۱۲۱

جدول(۴-۳۱): آزمون فرضیه فرعی ششم تحقیق ۱۲۱

جدول(۴- ۳۲): آزمون فرضیه فرعی هفتم تحقیق ۱۲۲

جدول|(۴- ۳۳): آزمون فرضیه فرعی هشتم تحقیق ۱۲۲

جدول(۴- ۳۴ ): شاخص‌های ارزیابی برازش مدل کلی ۱۲۴

جدول(۴- ۳۵): آزمون فرضیه اصلی اول تحقیق ۱۲۴

جدول(۴- ۳۶): آزمون فرضیه اصلی دوم تحقیق ۱۲۵

جدول(۴- ۳۷): آزمون فرضیه اصلی سوم تحقیق ۱۲۵

جدول(۴- ۳۹): شاخص‌های ارزیابی برازش مدل کلی ۱۲۷

جدول(۴- ۴۰): بررسی اجمالی آزمون فرضیات ۱۲۷

جدول( ۲-۱)دیدگاه های مختلف نسبت به csr 15

۳۱

۳۶

۳۸

۳۹

جدول(۲- ۶) : تاثیر افزایش ۵%در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال ۶۹

جدول (۲-۷) اثر وفاداری بر حجم مشتری ۷۰

جدول(۳- ۸) نحوه ترکیب سؤالات پرسشنامه ۹۱

جدول(۳ – ۹) ضریب آلفای کرونباخ متغییرها ۹۴

جدول( ۴ – ۱۰) توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت ۱۰۱

جدول( ۴-۱۱): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تأهل ۱۰۲

جدول( ۴-۱۲): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن ۱۰۳

جدول(۴- ۱۳): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تحصیلات ۱۰۴

جدول(۴- ۱۴): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب دفعات استفاده ۱۰۵

جدول(۴- ۱۵): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سابقه استفاده ۱۰۶


فرم در حال بارگذاری ...